Reply To: Help! Ik heb een side hustle nodig 😉

• PuckL

Member
    23 januari 2024 om 08:50

Yes Eva, on fire! Het lastige met side hustles: er zijn er zoveeeeel, en het is echt een yin/yang van ‘lange termijn focus = grote output’ versus ‘nu up & running = korte termijn output’. Wat ik wil zeggen: de echt lucratieve side hustles vergen tijd, focus, en doorzetten. Een goede affliate website is niet in een week up&running en succesvol. Het moeilijkste vaak bij digitale side hustles is het bereik genereren. Dan wel via SEO (duurt minimaal 3-6 maanden voordat een site goed wordt gescand door Google en opgepakt), dan wel organisch (zelf een doelgroep creëren door aanwezig zijn, iets geven, gezien worden). Hoe dan ook, het is het erg waard! Ik help je ook heel graag, maar eerste onderwerp dat je idd moet tackelen is ‘het onderwerp.’

Je wil een affiliate website, slim. Dankzij ChatGPT kun je veel content maken, en dan in het zaak je website goed in te richten en een topic te kiezen waar je bereik kunt genereren en waar de fee’s okayish zijn. Ik weet dat je een hond hebt. Iets daarmee? Ik weet dat je graag reist, iets daarmee? Een side hustles waarmee je content moet maken rondom een topic dat je leuk vindt heeft denk ik een hogere kans van slagen.