Reply To: Bootcamp Beleggen start 31 maart 2025

• Linda

Member
    11 april 2025 om 09:19

Ik ben ook gestart. Ben aangeland in week 2 en een inhaalslag aan het maken. Dus vooral aan het lezen. Was even “de weg kwijt”. Ging braaf de artikelen lezen en vergat te stoppen in die cursus. Dus ben nu in een aantal e-courses tegelijkertijd bezig (zonder dat ik het wist). Maar nu de draad goed opgepakt en hoop dit weekend wat concrete zaken op een rijtje te hebben, zoals bijv. de beheerders. Neig zelf naar beleggen in ETFs, dus daar wil ik me de komende dagen ook wat verder in verdiepen. Vooral omdat ik een aandelenportefeuille verkregen heb als gevolg van de aanloop naar mijn echtscheiding. Nog nooit wat gedaan met aandelen en me er ook nooit in verdiept (ben (nog even) getrouwd met een “financieel mannetje” dus was niet noodzakelijk, dacht ik). De aandelen die ik nu heb geven dividend en dat zal binnenkort een (groot) deel van mijn inkomen zijn. Wil nu kijken of ik dat kan verhogen met ETFs waaruit ook dividend komt (en of dat handig/de moeite waard is). Ben een echte beginner dus weet niet of ik iets zoek dat wel echt bestaat LOL. Zou leuk zijn om te lezen hoe iedereen vordert! Merk dat ik het leuk vind om me in de stof te verdiepen.

• This reply was modified 2 weken, 2 dagen geleden by  Linda.