Reply To: Ticker topic

• Carina

Member
    25 October 2024 at 18:05

En om af te trappen:

Favo ticker: DX, goed dividend percentage (14%), sinds aankoop vrij stabiel qua koers, keert maandelijks uit.

Miskopen: OPI, RILY en GMBLP, voor OPI en RILY heb ik nog hoop dat er ooit herstel komt, maar ben daar zo ver in de min dat verkopen ook niet echt meer wat oplevert. GMBLP is nu praktisch waardeloos en kan ik ook niet eens meer verkopen. Lichtpuntje: OPI keert wel nog dividend uit al is het weinig, 2%…
    Kwestie van niet genoeg onderzoek doen op moment van aankoop, dure les maar kan gebeuren.

Waar vind ik mijn aandelen?
    Internet, ik neus rond op Instagram, Facebook, Stock Events (heeft handige lijstjes! als je de app nog niet hebt, vraag dan even om een affiliate link, dan kun je 5 extra posities bijhouden in de app, scheelt best wel!), en Google.

Wat is mijn top 5?
    Oke, ik heb even geen top 5, ik wil wel graag LFT aankopen omdat die uit mijn laatste onderzoek als goede partij is gekomen, alleen heb ik de order net te laag ingezet en is de koers inmiddels weer wat gestegen. Ik twijfel nu tussen aankoopprijs aanpassen of gewoon eigenwijs blijven en afwachten. Mij kennende wordt het het laatste.